АВТО Мания ! Tuning изключително и само на Форд Фиеста! : джанти, гуми, ауспоси, снимки, статии, много информация, форд, фиеста, авто, imoti, rent a car, japanese porn, pron, pornography, black porn, porn filter, broadband porn, porn movie, porn video, porn dvds, porn movies, افلام مالفا سكس, sexi, hustler, صور روص سكس, xxl sex anal, xxl, سكس, phone sex, gay sex, live sex, mobile phone shop, mobile computing, mobile phone uk, mobile office, mobile games, t mobile sidekick, t mobile com, mobile video, mobile phone, mobiles, gsm channel bank, gsm network, telefoane mobile, goedkoop gsm, gsm cell phone, gsm modem, gsm 携帯 電話, gsm mobile phone, gsm rental, gsm phone, bedava sms, bedava indir, bedava ödev, bedava sex, bedava müzik, bedava mp3 indir, bedava oyunlar, bedava oyun, bedava porno, bedava mp3, 16f877, pic16f877, pic 16f84, microcontroladores, 16f84, oic, pic16f84, picc, sex pic, mplab, tuning shop, pt tuning, coches tunning, aix tuning, sql tuning tool, jantes alu, guitar tuning, iis tuning, sql performance tuning, performance tuning, ford car parts, ford mondeo, ford lightning, ford body parts, ford ka, ford car, ford auto parts, ford truck accessories, ford dealerships, ford engines, ваз 2115, ваз 2108, ваз 2107, газета из рук в руки, ваз 2110, стиральные машины, продажа автомобилей, машины, ваз, автомобили, anal sex advice, anal lesbian, anal mpeg, how to have anal sex, anal black sex, asian anal, black anal, anal sex, anal sex toys, anal toys, bulgaria,bularian

  [BG]   EN  

 
Рейтинг: 3.00
(590)
Начало
Downloads
EXCLUSIVE
Смях!
Анкета
КУПУВА - ПРОДАВА
Гавра
Катастрофа
Интересни факти
Електронни системи
РЕКЛАМА
Съкращения
Видео
Най-бързата Фиеста!
Фенове
Тунинг Компании
Фиеста 1.3i - снимки
Реклами върху рейсове
Галерия 1
Галерия 2
Галерия 3
Галерия 4
Галерия 5
Галерия 6
Галерия 7
Галерия 8
Вашите СНИМКИ !
Ford Synus
Ford Focus ST
Ford Equator Concept
Ford Fiesta 2006 г.
Ford Super Chief Concept
Ford 4-Trac
Ford Focus Concept
Ford Focus CC
Тунинг елементи
Авто TV
Субуфери
Аксесоари
Джанти
Гуми
Сделано в СССР
Смяна на каре
Каталози
Тунинг -ИНФО

БЛОГ АРХИВ
«« април 2024 »»
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


ТУНИНГ - снимки ВИДЕО Женева 2008 Връзки За контакти

Начало 14:48
« Обратно
Структура на радиална автомобилна гума
За обикновения наблюдател всички автомобилни гуми са еднакви. Но ако погледнете по-внимателно, ще разберете, че съвременната структура на една автомобилна гума предлага по-голяма степен на маневриране, комфорт на возене, сцепление с пътя, устойчивост на износване и икономия на гориво. Всички тези показатели далеч превъзхождат показателите на гуми, произведени само преди няколко години.
Съвременният дизайн на гумите съчетава използването на над 200 суровини, както и сложно проектиране на стоманени корди, текстилни пластове и компютърно генерирани форми на протектора (грайфера).
През 1946 настъпи революция в автомобилната индустрия с представянето на радиалната гума, чиято конструкция е представена по-горе. В наши дни всички гуми, които се продават на пазара са радиални, поради по-голямата си степен на маневриране, комфорт на возене и устойчивост на износване. Предимствата на радиалната структура са в дизайна на каркаса, който се намира под протектора и изгражда основата на гумата.
Обвивката е направена от множество нишки (най-вече от полиестер), които са комбинарани и формират т.нар. пояси. В една радиална гума тези пояси са поставени успоредно на протектора на гумата.
Радиалната структура позволява на гумата да се огъва и да поема неравностите на пътя. Радиалната конструкция също така осигурява по-малка степен на триене и следователно намалява износването на протектора.
Горният пласт на радиалната повърхнина обикновено се състои от стоманени корди, направени от преплетени стоманени нишки. Стоманените корди осигуряват стабилна основа за по-голяма устойчивст и по-малко износване на грайфера. Те защитават базовата повърхнина от удари и спукване.
Допълнителни компоненти като уплътнител на борда, както и още един горен пояс – обикновено се поставят във високоскоростни гуми като позволяват на гумата да запази формата си при завой и увеличават нейната стабилност при високи скорости.
Най-горната част на гумата, която привлича и повече внимание, е протекторът. Материалът, който се използва при неговото създаване се нарича просто "съставка на протектора", и се различава при типовете гуми. При една зимна гума, например, съставният елемент на протектора осигурява максимално сцепление в студени условия. Състезателните гуми пък съчетават съставки, които осигуряват устойчивост при високи температури. По-голяма част от гумите са изградени от подходящи за всички сезони съставки за добро сцепление при всякакви условия. Освен това съставката трябва да осигурява добро устойчивост на износване.
Тези две основни цели – сцепление и устойчивост на износване – остават едно от най-големите предизвикателства за производителите на гуми. Въпреки че има огромно разнообразие в дизайна на протектора, съставните му елементи не се променят.
Блоковете на протектора осигуряват сцепление във краищата му. Във блока има ламели за осигуряване на допълнително сцепление. Каналите във блока отвеждат водата извън него. Раменните блокове осигуряват защита и допълнително сцепление при остри завои.
29 Март 06, 14:48    Коментари (0)

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1483